![Розпродаж журналів 2019-2020-х років Розпродаж журналів 2019-2020-х років](https://dyvoslovo.com.ua/wp-content/uploads/2021/04/Розпродаж-журналів.jpg)
![Календарно-тематичне планування уроків з української мови та літератури на 2021-2022 н.р. (5-11 класи) Календарно-тематичне планування уроків з української мови та літератури на 2021-2022 н.р. (5-11 класи)](https://dyvoslovo.com.ua/wp-content/uploads/2021/07/21-e1626254902269.jpg)
Журнал «Бібліотечка «ДИВОСЛОВА» №05-06 2012 року
Вивчення української постмодерної літератури у школі
ЗМІСТ
Вступне слово (стор. 2)
I. Постмодернізм як мистецько-культурний феномен кінця ХХ — початку ХХІ століття
1. Що таке постмодернізм (стор. 3)
2. Національна своєрідність українського постмодернізму (стор. 4)
II. Постмодерний текст і його читач
1. Специфіка постмодерного тексту (стор. 5)
2. Роль читача як активного співтворця тексту (стор. 10)
3. Як читати постмодерну поезію? (стор. 11)
III. Вивчення постмодерної літератури у профільній школі
1. Постмодернізм в українській літературі (Оглядова лекція з елементами евристичної бесіди) (стор. 18)
2. Діалог епох: українське бароко і постмодерне необароко у збірці Ю.Андруховича «Екзотичні птахи і рослини». Художні особливості поезій (стор. 24)
3. Поетичне шоу Віктора Неборака, або Знову про Бу-Ба-Бу і бубабістів (стор. 28)
4. Патріарх «Бу-Ба-Бу» Юрій Андрухович. Осягнення (стор. 37)
5. Олександр Ірванець — ліричний… іронічний (стор. 51)
Список використаної літератури (стор. 70)
Словник термінів (стор. 71)