Стаття №10 з журналу «ДИВОСЛОВО» №12 (765) 2020 р.
ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТА В ЕКОНОМІЧНОМУ ВИМІРІ
Розвиток підприємливості учнів на уроках вивчення трагікомедії
Івана Карпенка-Карого «Сто тисяч»
Наталія РОМАНИШИНА, професор Рівненського державного гуманітарного університету
У статті обґрунтовано методику вивчення елементів теорії фінансів на уроках інтерпретації трагікомедії І. Карпенка-Карого «Сто тисяч» у контексті реалізації інтегративної наскрізної лінії «Підприємливість і фінансова грамотність», формування у школярів навичок практичного менеджменту, спостереження за економічними процесами, розвитку культури підприємництва та вирішення традиційних завдань літературної освіти.
Ключові слова: трагікомедія І. Карпенка-Карого «Сто тисяч», наскрізна змістова лінія, підприємливість, фінансова грамотність, інтегроване вивчення, інтерактивні методи.
LITERARY EDUCATION IN THE ECONOMIC DIMENSION
Development of entrepreneurship of students at the lessons of studying the tragicomedy
of Ivan Karpenko-Karyi «One hundred thousands»
Natalia ROMANYSHYNA, рrofessor of the Department of Ukrainian Literature, Rivne State University for the Humanities
The article substantiates the method of learning some elements of the financial theory at lessons aimed to interprete I. Karpenko-Karyi’s tragicomedy «One Hundred Thousands» in the framework of implementing the integrative cross-cutting line «Entrepreneurship and Financial Literacy», develop the students’ practical management skills, observe economic processes and the enterprise culture, and solve traditional problems of literary education.
Key words: I. Karpenko-Karyi’s tragicomedy «One Hundred Thousands», cross-cutting content line, entrepreneurship, financial literacy, integrated study, interactive methods.