Стаття №4 з журналу «ДИВОСЛОВО» №12 (717) 2016 р.
ПРИСЛІВНИК:
ЗАГАЛЬНЕ ЗНАЧЕННЯ, МОРФОЛОГІЧНІ ОЗНАКИ, СИНТАКСИЧНА РОЛЬ
7 клас
Наталія МАРКОВА, учитель ЗОШ І–ІІІ ст. № 82 м. Одеси
У статті вміщено проект уроку української мови для учнів 7 класу, який охоплює вступну тему, пов’язану з опануванням загальних відомостей про прислівник як чистину мови. Урок поєднує такі традиційні прийоми, як слово вчителя, робота з підручником, словникова робота з інноваційними: інтерактивні вправи, розподільна робота з дослідницьким завданням, пошукове завдання та іншими.
Ключові слова: прислівник, робота з текстом, творення прислівників, робота за варіантами, ігрове завдання.
ADVERB. GENERAL MEANING, MORPHOLOGICAL CHARACTERISTICS,
SYNTACTIC ROLE
The 7th form
Natalia MARKOVA, teacher, Primary and Secondary General School # 82 of Odessa
The article provides a project of a 7th form Ukrainian lesson, which offers an introductory theme on the adverb as a part of speech. The lesson combines both the traditional techniques, such as the teacher’s comment, work with dictionaries, and innovative ones, e.g. interactive exercises, distributive activity with elements of research, research projects etc.
Key words: adverb, work with text, formation of adverbs, variants activity, play task.