Стаття №1 з журналу «ДИВОСЛОВО» №12 (693) 2014 р.
Любов СКРИПНИК. Самостійна робота студентів
з використанням технології ОЗОН
Дидактичним чинником навчальної мотивації, а також розвитку прогностичних та пізнавальних умінь студентів є їхня самостійна робота.
Практика показує, що тільки ті знання, які студент здобув самостійно, завдяки власному досвіду, роботі думки, будуть справді міцні. У сучасному суспільстві стають успішними ті, хто здатен самостійно мислити, ставити перед собою нові завдання і розв’язувати їх. Тому випускник має бути готовий до індивідуальної та колективної праці, вповні усвідомлювати наслідки своїх учинків для себе й інших людей, а також для навколишнього світу.
Характер і методи навчання кожного студента індивідуальні. Основа продуктивного навчання – потужна мотивація. Педагог має створити для студентів таку ситуацію, коли не їх учать, а вони вчаться самі, беручи активну участь у виборі тем, проблем і форм роботи, спрямованої на результат навчання.
Розгляньмо приклад організації самостійної роботи студентів (майбутніх учителів) над темою «Культура усного й писемного мовлення» (вивчається на ІІ курсі протягом шести годин) з використанням технології особистісно зорієнтованого навчання.