Стаття №14 з журналу «ДИВОСЛОВО» №11 (668) 2012 р.
Людмила НЕЖИВА. «Мелодія барв» та «фарби звуків»:
імпресіонізм у системі літературної освіти
Згідно з концепцією літературної освіти сучасний учень вчиться глибоко відчувати прекрасне, закладене в художньому слові, музиці, живописі. Розвиткові культури спілкування з творами мистецтва значною мірою сприятиме вивчення літературного напряму імпресіонізму, розуміння його головних естетичних засад. Метою статті є обґрунтувати науково-методичну основу засвоєння складного теоретико-літературного поняття «імпресіонізм», окреслити систему методів і прийомів навчання у зв’язку з природою художнього напряму.
Ключові слова: імпресіонізм, нова естетика, культ краси, поглиблений психологізм, суб’єктивізм, ліризація, прийом інтеграції, художній переказ, імпресія.