Стаття №3 з журналу «ДИВОСЛОВО» №10 (751) 2019 р.
РОЗВИТОК АНАЛІТИЧНОГО Й АСОЦІАТИВНОГО МИСЛЕННЯ
НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ
Майстер-клас за казкою Івана Франка «Фарбований Лис»
5 клас
Оксана ШЕВЧЕНКО, учитель-методист ЗОШ I–III ступенів №153, м. Харків
Розробка уроку присвячена вивченню казки Івана Франка «Фарбований Лис» у 5-му класі. Пропонуються завдання, що сприяють розвитку аналітичного та образного мислення, творчих і акторських здібностей (літературний диктант «Епізод за деталлю», інтерактивна вправа «Дерево рішень» та ін.).
Ключові слова: Іван Франко, казка, літературний диктант, інтерактивна вправа.
ANALYTICAL AND ASSOCIATIVE BRAIN BUILDING AT LESSONS OF
UKRAINIAN LANGUAGE AND LITERATURE
A Workshop on Ivan Franko’s Fairy-Tale «The Painted Fox»
5th Form
Oksana SHEVCHENKO, school counselor, Primary and Secondary School # 153 of Kharkiv
The guidance paper is focused on teaching Ivan Franko’s Fairy-Tale «The Painted Fox» at the 5th form. The offered tasks contribute to building of analytical and conceptual thinking, as well as creative and acting skills («Episode from a Detail» literary dictation, «Decision Tree» interractive exercise etc.).
Key words: Ivan Franko, fairy-tale, literary dictation, interractive exercise.