Конспекти уроків для 5-11-х класів, ЗНО

Календарно-тематичне планування уроків з української мови та літератури на 2024-2025 н.р. (5-11 класи)/-->

Стаття №3 з журналу «ДИВОСЛОВО» №10 (751) 2019 р.

РОЗВИТОК АНАЛІТИЧНОГО Й АСОЦІАТИВНОГО МИСЛЕННЯ
НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ
Майстер-клас за казкою Івана Франка «Фарбований Лис»
5 клас

Оксана ШЕВЧЕНКО, учитель-методист ЗОШ I–III ступенів №153, м. Харків

Розробка уроку присвячена вивченню казки Івана Франка «Фарбований Лис» у 5-му класі. Пропонуються завдання, що сприяють розвитку аналітичного та образного мислення, творчих і акторських здібностей (літературний диктант «Епізод за деталлю», інтерактивна вправа «Дерево рішень» та ін.).

Ключові слова: Іван Франко, казка, літературний диктант, інтерактивна вправа.

ANALYTICAL AND ASSOCIATIVE BRAIN BUILDING AT LESSONS OF
UKRAINIAN LANGUAGE AND LITERATURE
A Workshop on Ivan Franko’s Fairy-Tale «The Painted Fox»
5th Form

Oksana SHEVCHENKO, school counselor, Primary and Secondary School # 153 of Kharkiv

The guidance paper is focused on teaching Ivan Franko’s Fairy-Tale «The Painted Fox» at the 5th form. The offered tasks contribute to building of analytical and conceptual thinking, as well as creative and acting skills («Episode from a Detail» literary dictation, «Decision Tree» interractive exercise etc.).

Key words: Ivan Franko, fairy-tale, literary dictation, interractive exercise.

Отримати методичну статтю з журналу

Интернет-магазин АБАРИС