Стаття №3 з журналу «ДИВОСЛОВО» №10 (727) 2017 р.
ДЖЕРЕЛА УКРАЇНСЬКОЇ ФРАЗЕОЛОГІЇ
6 клас
Людмила ШИНКАРЕНКО, учитель СШ І–ІІІ ст. № 91 м. Києва
Матеріал містить план-конспект уроку вивчення нового матеріалу з теми «Фразеологія». Використовуючи такі форми і методи роботи, як бліц-опитування з ключем, вибірковий диктант, дослідницькі та ігрові завдання, автор реалізує мету уроку на багатому фразеологічному матеріалі, доповнюючи різноманітну методику розлогими вчительськими коментарями та поясненнями теоретичного матеріалу з теми.
Ключові слова: джерела української фразеології, слово вчителя, словникова робота, лінгвістичне дослідження, ігрові завдання, робота в парах.
ORIGINS OF UKRAINIAN PHRASEOLOGY
Lyudmyla SHYNKARENKO, teacher, Primary and Secondary School #91 of Kyiv
The paper presents a lesson plan aimed to introduce new material on Phraseology. The author integrates the following teaching methods and techniques – rapid-fire questions with the key, selective dictation, research and game tasks, as well as exploits a rich tapestry of phraseological material, and supplements the varied methodology with detailed teacher’s comments and relevant theoretical notes.
Key words: origins of Ukrainian Phraseology, teacher’s comment, work with dictionaries, linguistic research, game tasks, paired activity.