Стаття №7 з журналу «ДИВОСЛОВО» №10 (667) 2012 р.
Неля МОМОТ. До проблеми реформування шкільної літературної освіти
Глобалізаційні світові процеси нині заторкнули всі сфери знань, тому гостро постало питання якісного рівня освіти сучасної особистості, починаючи з дошкільної освітньо-виховної й завершуючи найвищим рівнем наукової підготовки. Зрозуміло, що базовою є шкільна освіта, яка відчутно ввійшла у стан кризи. Особливо це стосується мовно-літературної освіти як базисної гуманітарної підготовки майбутніх фахівців, та й просто громадян українського суспільства. Це є підставою для того, щоб Концепцію реформи літературної освіти (далі – Концепція), яку запропонував академік, професор Григорій Клочек, широко обговорили в суспільстві, хоча б у професійних колах.