Конспекти уроків для 5-11-х класів, ЗНО

Календарно-тематичне планування уроків з української мови та літератури на 2024-2025 н.р. (5-11 класи)/-->

Стаття №5 з журналу «ДИВОСЛОВО» №09 (762) 2020 р.

«ГРОШІ – ДОБРИЙ СЛУГА, ТА ПОГАНИЙ ХАЗЯЇН…»
Урок за п’єсою Івана Карпенка-Карого «Сто тисяч»
з елементами критичного мислення
8 клас

Світлана АМЕРХАНЯН, учитель Малинської ЗОШ № 5 І-ІІІ ступенів, Житомирська обл.

Пропонований план-конспект уроку для 8-го класу, присвячений аналізу проблематики п’єси Івана Карпенка-Карого «Сто тисяч», побудовано на основі роботи груп над розробкою проєктів. Постановка проблемних питань та розв’язання ситуативних завдань дає змогу працювати над розвитком критичного мислення учнів. Застосовані форми роботи урізноманітнюють діяльність на уроці, сприяють активізації творчого потенціалу та формують культуру спілкування школярів.

Ключові слова: Іван Карпенко-Карий, «Сто тисяч», п’єса, комедія, критичне мислення, проблемні питання, проєктна робота, групова робота.

«MONEY IS A GOOD SERVANT, BUT A BAD OWNER…»
A lesson based on Ivan Karpenko-Kary’s play «One Hundred Thousand»
with elements of critical thinking
8th Form

Svitlana AMERKHANYAN, teacher of Malyn Primary and Secondary School № 5, Zhytomyr Oblast.

The present lesson plan for the 8th form analyses the problematics of Ivan Karpenko-Kary’s play «One Hundred Thousand» basing on the group work of project development. Articulation of the problems and performing of situational tasks develop the students’ critical thinking. The proposed forms of work diversify the activity during the lesson, boost the students’ creative potential and establish communication standards.

Key words: Ivan Karpenko-Kary, «One Hundred Thousand», play, comedy, critical thinking, problematic questions, project work, group work.

Отримати методичну статтю з журналу

Интернет-магазин АБАРИС