Конспекти уроків для 5-11-х класів, ЗНО

Календарно-тематичне планування уроків з української мови та літератури на 2024-2025 н.р. (5-11 класи)/-->

Стаття №4 з журналу «ДИВОСЛОВО» №09 (762) 2020 р.

ВИВЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ ІВАНА КАРПЕНКА-КАРОГО
НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ В 10 КЛАСІ

Наталія ВІВЧАРИК, доцент кафедри української літератури ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»

У статті зроблено спробу дослідити жанрові особливості п’єс Івана Карпенка-Карого «Хазяїн», «Мартин Боруля», які вивчаються в 10-му класі. Проаналізовано особливості сатиричної комедії та трагікомедії. Детально схарактеризовано образи, конфлікти п’єс, гумористичні, іронічні, сатиричні прояви смішного у драмах.

Ключові слова: драма, жанр, дія, сатирична комедія, трагікомедія, сатира.

STUDYING OF IVAN KARPENKO-KARYI’S WRITING AT
UKRAINIAN LITERATURE LESSONS IN THE 10th FORM

Natalia VIVCHARYK, associate professor, Vasyl Stefanyk Precarpathian National University

The article attempts to explore the genre features of Ivan Karpenko-Karyi’s plays «The Proprietor» and «Martyn Borulya». It provides analysis of satirical comedy and tragicomedy, and traces their origins. In detail, it describes the characters, conflicts of the plays, and humorous, ironic, satirical demonstrations of funny things in the dramas under study.

Key words: drama, genre, action, satirical comedy, tragicomedy, satire.

Отримати методичну статтю з журналу

Интернет-магазин АБАРИС