Стаття №2 з журналу «ДИВОСЛОВО» №09 (762) 2020 р.
STREAM-КВЕСТ «ТОПВИНАХІДНИКИ»:
УКРАЇНСЬКІ НАУКОВЦІ, ЧИЇ ВИНАХОДИ ЗМІНИЛИ СВІТ
7 клас
Леся ЧАЙКА, учитель КЗ «Луцький НВК № 26 Луцької міської ради Волинської області»
Матеріал присвячено актуальній темі практичної реалізації STREAM-освіти в школі. Виконуючи мовні завдання у формі квесту, учні мають змогу ознайомитися із винаходими українських науковців та узагальнити вивчене з різних розділів мовознавства. Застосовуючи STREAM-орієнтований підхід, авторка демонструє приклад інтеграції лінгвістики з іншими науками, зокрема технічними та природничими, і мистецтвом.
Ключові слова: STREAM-освіта, квест, команда, мова, мовознавство, наука.
STREAM-QUEST «TOP-INVENTORS»:
UKRAINIAN SCIENTISTS WHOSE INVENTIONS CHANGED THE WORLD
7th Form
Lesya CHAYKA, teacher, Communal Institution «Lutsk Educational Institution № 26 of Lutsk City Council of Volyn Region»
The material is devoted to the topical issue of practical implementation of STREAM education in school. Through language tasks in the form of a quest, students have an opportunity to get acquainted with inventions of Ukrainian scientists and summarize what has been learned from different sections of linguistics. Using a STREAM-oriented approach, the author demonstrates how to integrate linguistics with other sciences, including technical and natural sciences, and art.
Key words: STREAM education, quest, team, language, linguistics, science.