Конспекти уроків для 5-11-х класів, ЗНО

Календарно-тематичне планування уроків з української мови та літератури на 2024-2025 н.р. (5-11 класи)/-->

Стаття №1 з журналу «ДИВОСЛОВО» №09 (762) 2020 р.

ДО ПИТАННЯ ПРО ЧИТАЦЬКУ ГРАМОТНІСТЬ
За підсумками PISA–2018

Поліна ТКАЧ, доцент, професор Національної академії Національної гвардії України

Читацька грамотність передбачає вміння ефективно використовувати навички читання в різних життєвих ситуаціях. У статті викладено аналіз результатів оцінювання читацької грамотності в межах дослідження циклу PISA–2018 із визначенням проблем і ймовірних причин їхнього виникнення.

Ключові слова: PISA–2018, читацька грамотність, тексти одиничні й множинні, тексти цілісні, перервані й змішані, читацькі процеси.

REVISITING THE PROBLEM OF READING COMPETENCE
On the Results of PISA–2018

Polina TKACH, PhD in Linguistics, Associate Professor, Professor of the National Academy of the National Guard of Ukraine

Reading competence involves the ability to effectively use reading skills in a variety of life situations. The article presents an analysis of the results of reading competence assessment within the study of the PISA–2018 cycle with the identification of problems and probable causes of their occurrence.

Key words: PISA–2018, reading competence, single and multiple texts, integral, interrupted and mixed texts, reading processes.

Отримати методичну статтю з журналу

Интернет-магазин АБАРИС