/-->
Стаття №9 з журналу «ДИВОСЛОВО» №07-08 (700-701) 2015 р.
Григорій КЛОЧЕК. Мистецтво сторітелінгу
в сучасній педагогічній риториці
Навчально-виховний потенціал сторітелінгу здатний розкритися на всю свою потужність на уроках із вивчення біографії письменника. Такі уроки, особливо у старших класах, узагалі мають бути особливими – з них починається опанування монографічної теми, а отже, на них задається смислова тональність, сказати б, пафос усієї подальшої роботи над творчістю митця. Вивчення біографії – це своєрідне вступне слово до ознайомлення з творчістю письменника, сприймання якої залежить від того, які смисли будуть породжені на цьому уроці, наскільки вони дійдуть до свідомості учнів і чи сколихнуть їхню емоційність.