Стаття №6 з журналу «ДИВОСЛОВО» №07-08 (676-677) 2013 р.
Ірина ПАВЛІВ. Новий вид учнівської творчості
Шкільний твір — це особливий вид творчої інтелектуальної діяльності дітей. Його зміст залежить від уяви і фантазії школяра, його вміння образно й логічно мислити, спостерігати, застосовувати знання з літератури та мистецтва, використовувати зображувальні засоби. Зміст і форма творчої роботи учня залежать від його віку, життєвого досвіду, розумових здібностей, ерудиції, словникового запасу тощо.
Сучасний динамічний і багатовекторний соціум привносить у шкільну практику нові форми й методи навчання, спрямовані насамперед на активізацію навчально-пізнавальної діяльності, зацікавлення літературою як навчальним предметом, розвиток творчого потенціалу і критичного мислення особистості. Скажімо, новим видом учнівської творчості, рекомендованим міністерством, є написання фанфіку.