Стаття №1 з журналу «ДИВОСЛОВО» №06 (687) 2014 р.
Ольга КРИВОРОТЕНКО. Семінар як засіб розвитку самостійної пізнавальної діяльності школярів
Державні стандарти базової і повної загальноїсередньої освіти (освітня галузь «Мови і літератури») ставлять перед учителем-словесникомяк одне із завдань у старшій школі розвитокпізнавальної діяльності учнів. Виконаннюйого сприяє використання і сучасних новітніхтехнологій, і нестандартних форм проведенняуроків, зокрема семінарських занять. У своїйпрактиці я використовую методику, рекомендовануу праці Н. Островерхової «Аналіз уроку:концепції, методики, технології». Авторка слушно зауважує, що семінар є тією формою організації навчання, яка дає змогу ефективно формувати вміння учнів самостійно працювати, і радить проводити його здебільшого у старших класах. Досвід показує, що на таке заняття доцільновідводити дві години.