/-->
Стаття №5 з журналу «ДИВОСЛОВО» №06 (651) 2011 р.
Лариса ЛІЩИНСЬКА. Складні випадки правопису слів із ненаголошеними голосними
(Урок у 10 класі)
М е т а: систематизувати й узагальнити знання, здобуті учнями в середніх класах, про правопис слів із ненаголошеними голосними, формувати орфоепічні навички, фонематичний слух, пам’ять, культуру усного і писемного мовлення; удосконалювати вміння знаходити й виправляти орфографічні помилки в писемному мовленні; виховувати в учнів повагу до особистості, пошану до рідної мови; розвивати критичне та логічне мислення; через дидактичний матеріал вчити відчувати красу слова.
Тип уроку: урок систематизації знань, формування практичних умінь і павичок, формування мовної компетенції.