Стаття №1 з журналу «ДИВОСЛОВО» №05 (662) 2012 р.
Лариса ВАРЗАЦЬКА. Розвиток оргдіяльнісних умінь учнів
(10-11 класи, академічний рівень)
Переорієнтування загальноосвітньої школи на особистісно зорієнтовану зумовлено потребами демократичного суспільства в Україні.
Особистісно зорієнтоване навчання програмує послідовне використання вікових, типологічних, національних особливостей учнів з тим, аби забезпечити кожному з них вільний розвиток, у процесі пізнання зберегти його неповторність, самобутність та гармонію з довкіллям. Учні стають активними співтворцями навчально-виховного процесу. Вони є суб’єктом пізнання мови і словесної творчості. Кожен із них долучається до співтворчості в колективній, парно-груповій діяльності. Учень і вчитель є рівноправними, рівнозначними суб’єктами навчання.
До змісту Наступна стаття