Стаття №7 з журналу «ДИВОСЛОВО» №04 (709) 2016 р.
СТОСУЄТЬСЯ КОЖНОГО,
АБО КІЛЬКА СЛІВ НА ЗАХИСТ ЗНО
З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Ольга РУДНИЦЬКА, учитель Луцького НВК «Гімназія №14 імені Василя Сухомлинського»
У статті висвітлено позицію автора з приводу необхідності подальшого проведення зовнішнього незалежного оцінювання з української літератури, розглянуто дискусійні питання щодо якості змісту та оформлення тестів з цього начального предмета, обґрунтовано можливі альтернативи тестам та досліджено відмінності між написанням шкільного твору з літератури та висловлювання типу роздуму на ЗНО.
Ключові слова: ЗНО, тестові завдання, знання, уміння й навички з української літератури, творча робота, учнівське висловлення.
AFFECTS EVERYONE, OR A FEW WORDS
IN SUPPORT OF STANDARDIZED
EXTERNAL TESTING IN UKRAINIAN LITERATURE
Olha RUDNYTSKA, teacher, “Vasyl Sukhomlynskiy Upper Secondary School # 14” Lutsk Educational Complex
The article highlights the author’s opinion on the relevancy of further Standardized External Testing in Ukrainian literature. It views debating points on the tests content quality and their format, reasons possible alternatives to the tests, and analyses differences between a literature composition and a spoken contemplative reply within the Standardized External Testing format.
Key words: Standardized External Testing, test activities, Ukrainian literature expertise, knowledge and skills, composition, spoken contemplative reply.