Стаття №2 з журналу «ДИВОСЛОВО» №03 (756) 2020 р.
САМОСТІЙНА РОБОТА ЯК ЗАСІБ САМООСВІТИ УЧНІВ
Олена КУЗНЄЦОВА, учителька Малинської ЗОШ І–ІІІ ступенів № 3, Житомирська обл.
Авторка звертає увагу на роль принципів бінарності й технології змішаного навчання для розвитку самоосвітньої діяльності учнів. У розробці частково реалізовано ці принципи через використання презентації, створеної в програмі Sway, уведення проектної роботи та інтеграцію української літератури з музичним мистецтвом та зарубіжною літературою.
Ключові слова: Тарас Шевченко, «Заповіт», бінарний урок, проект, самостійна робота, технологія змішаного навчання, Sway-презентація.
INDIVIDUAL STUDY AS A MEANS TO DEVELOP THE STUDENT’S SELFEDUCATIONAL COMPETENCE
Olena KUZNETSOVA, teacher, Primary and Secondary School # 3 of Malyn, Zhytomyr Oblast
The author studies the role of the binarity principle and the one of the integrated teaching technology in view of development of the students’ self-educational competence. The paper partially implements the principles through the use of a presentation in Sway, introduction of the project work, and integration of Ukrainian Literature with Art and World Literature.
Key words: Taras Shevchenko, My Testament, binary lesson, project, individual study, integrated teaching technology, Swaypresentation.