Стаття №3 з журналу «ДИВОСЛОВО» №03 (720) 2017 р.
ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ
НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ
Світлана ПРОЦЕНКО, учитель Баратівської ЗОШ, Миколаївська обл.
У статті запропоновано таку форму роботи з розвитку визначеної в заголовку компетенції, як опрацювання картки самоосвітньої компетентності. Ця картка охоплює весь процес перебігу уроку із зазначенням етапів засвоєння теми, а також методів і прийомів, які при цьому мають бути використані. Представлено два зразки таких карток для уроків української мови (6 клас) та української літератури (5 клас).
Ключові слова: самоосвітня компетентність, картка самоосвітньої компетентності, завдання і запитання, розвиток самоосвітніх умінь, прогнозування й організація навчальної діяльності.
DEVELOPMENT OF SELF-EDUCATION COMPETENCE OF STUDENTS
AT LESSONS OF THE UKRAINIAN LANGUAGE AND LITERATURE
Svitlana PROTSENKO, teacher, Primary and Secondary General School of Barativka, Mykolaiv Oblast
The paper presents a range of activities with self-education competence cards aimed to develop the respective competence. A card comprises the lesson progress at length and highlights the stages of mastering a corresponding topic, as well as the recommended methods and techniques. The sample cards offered focus on the lessons of Ukrainian (6th form) and Ukrainian literature (5th form).
Key words: self-education competence, card of self-education competence, tasks and questions, development of self-education skills, projection and organization of classroom activity.