Конспекти уроків для 5-11-х класів, ЗНО

Стаття №4 з журналу «ДИВОСЛОВО» №03 (672) 2013 р.

Сніжана БАИДУСЬ. Відокремлена прикладка як різновид означення

   М е т а: виробити вміння розрізняти невідокремлену і відокремлену прикладки, класифікувати їх за семантикою і будовою, називати засоби введення відокремленої прикладки у структуру речення; удо­сконалювати комунікативні вміння моделювати синтаксичні конструкції, ускладнені відокремле­ною прикладкою; відшліфовувати навички учнів правильно писати власні назви; розвивати пам’ять; виховувати любов до рідного краю.

Т и п   у р о к у: урок формування мовної і мов­леннєвої компетенції.

Попередня стаття    До змісту    Наступна стаття

 

Интернет-магазин АБАРИС