Стаття №9 з журналу «ДИВОСЛОВО» №02 (707) 2016 р.
Олена ІСАЄВА. Формування читача-інтерпретатора
у сучасній українській школі
Як зробити уроки літератури ефективними й актуальними, як переконати школярів у потрібності й важливості цих уроків, як мотивувати учнів до читання художніх творів – ці та інші питання хвилюють усіх небайдужих і творчих учителів-словесників.
У сучасному світі реалізується чимало проектів, аби привернути увагу до читання. Соціальна реклама, арт-об’єкти, пам’ятники і скульптури, присвячені книжці, буккросинг, дні дарування книжок, пристрої для читання зі спецефектами, так звані живі книжки, що реагують на емоції читачів, різноманітні дослідження й акції, знахідки і навіть хитрощі, на які йдуть окремі видавництва, безперечно, не залишаються поза увагою.