![Календарно-тематичне планування уроків з української мови та літератури на 2024-2025 н.р. (5-11 класи) Календарно-тематичне планування уроків з української мови та літератури на 2024-2025 н.р. (5-11 класи)](https://dyvoslovo.com.ua/wp-content/uploads/2024/07/-2024-2025-e1720116101819.jpg)
Стаття №1 з журналу «ДИВОСЛОВО» №02 (707) 2016 р.
Лариса ВАРЗАЦЬКА. Етапи формування морфологічної
компетентності учнів 5–7 класів
Трансформація змісту і структури уроку української мови – одна з найважливіших передумов конструювання методики, зорієнтованої на продуктивну діяльність учня, яка дає можливість йому не лише опановувати навчальний предмет, а й реалізувати власний потенціал, аби досягти мети компетентнісного навчання.
З огляду на означену сутність компетентнісної освіти схематично подамо основні етапи експериментального навчання морфології в 5–7-х класах.