Стаття №1 з журналу «ДИВОСЛОВО» №02 (695) 2015 р.
Лілія ТЕЛІШЕВСЬКА. Хмарні технології на уроках української мови
та літератури
Сучасний учитель працює в умовах швидкого впровадження інтернет-технологій і сервісів у системі середньої освіти та розбудови єдиного інформаційного простору.
Використання хмарних технологій в освітньому процесі зумовлене появою не тільки нових технічних засобів, а й інноваційних форм і методів навчання. Найбільше мені імпонує те, що тут немає готових рецептів і «правильних» шляхів до успіху: можна досліджувати, вивчати нові можливості й головне – експериментувати. Це велике поле для творчості вчителя-філолога, який прагне організувати процес навчання так, щоб учень активно, з цікавістю і захопленням працював на уроці, бачив плоди своєї праці й міг оцінити їх. Аби не відставати од вимог сьогодення, творчий словесник перебуває в ненастанних шуканнях, бо хоче зацікавити учнів предметом, ширше поглянути на зміст і методи навчання, створити позитивну мотивацію, увести до традиційних засобів і форм навчання ті, яких нині бракує учням (інтерактивні матеріали, електронний контент, спільну роботу в реальному часі он-лайн).