Стаття №1 з журналу «ДИВОСЛОВО» №02 (671) 2013 р.
Ірина ПАВЛІВ. Емоційна готовність учнів до уроків
словесності в системі ОЗОН
Забезпечити належний рівень комунікативно-педагогічної взаємодії з учнями – одне з важливих завдань педагога. Не налагодивши емоційного контакту з дітьми, учитель не зможе виробити в них позитивного сприймання предмета, організувати ефективної пізнавальної діяльності й навчально-виховного процесу в цілому. Тому треба зробити все для того, аби учні почувалися у школі комфортно, відчували підтримку й розуміння наставника. Тільки щира зацікавленість учителя в дітях, симпатія до них, увага і толерантна форма спілкування створюють на уроці мікроклімат психологічного комфорту, що підвищує працездатність, поліпшує настрій, допомагає уникнути перевтоми не лише на певному уроці, а й упродовж усього навчального року.
До змісту Наступна стаття