Конспекти уроків для 5-11-х класів, ЗНО

Календарно-тематичне планування уроків з української мови та літератури на 2024-2025 н.р. (5-11 класи)/-->

Стаття №3 з журналу «ДИВОСЛОВО» №01 (742) 2019 р.

ПОШУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ
КАЗОК-ПРИТЧ ЕММИ АНДІЄВСЬКОЇ

Тетяна МУЗИЧЕНКО-МЕЛЬНИК, учитель спеціалізованої школи № 173, м. Київ

У статті подано розробки уроків, присвячених розглядові творчості Емми Андієвської. Основним методом, який використано для вивчення творчості письменниці, є пошуково-дослідницький. У процесі роботи у групах учні осягають метафоричність і багатозначність казок-притч та ідейно-змістову наповненість образів.

Ключові слова: Емма Андієвська, пошуково-дослідницька діяльність, казка-притча, хужожній образ.

THE STUDENTS’ RESEARCH ACTIVITY AND STUDIES OF
PARABLE FAIRY-TALES BY EMMA ANDIYEVSKA

Tetiana MUZYCHENKO-MELNYK, teacher, Specialized School # 173 of Kyiv

The paper offers lesson plans focused on the literary writings by Emma Andievska. It suggests the research method as the principle one to study Emma Andiyevska’s pieces of writing. Working in groups, the students master metaphoricity and double meaning of the parable fairy-tales, as well as the ideologic and informatory content of the imagery under study.

Key words: Emma Andiyevska, research activity, parable fairy-tale, imagery.

Отримати методичну статтю з журналу

Интернет-магазин АБАРИС