Стаття №1 з журналу «ДИВОСЛОВО» №01 (742) 2019 р.
НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПУБЛІКАЦІЯ ЯК РЕЗУЛЬТАТ
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛЯ-СЛОВЕСНИКА
Олена СЕМЕНОГ, професор Сумського державного педагогічного університету ім. Антона Макаренка;
Юлія РОМАНЕНКО, доцент Національного педагогічного університету ім. Михайла Драгоманова
Важливим напрямом освітньої реформи в сучасній Україні є переосмислення вимог до педагогічної діяльності, ролі вчителя в освітньому процесі. Одним із пріоритетів оновлення системи підготовки педагогічних працівників, згідно з «Концепцією розвитку педагогічної освіти», яку було затверджено Наказом МОН України 6 липня 2018 року, є «Визначення перспективних шляхів безперервного професійного розвитку та підвищення кваліфікації педагогічних працівників». Це означає, що фаховий поступ освітян має бути системним, наскрізним і комплексним.