Стаття №7 з журналу «ДИВОСЛОВО» №01 (694) 2015 р.
Ганна ТОКМАНЬ. Місце поетичної Сковородіани у системі
діалогічно-екзистенційного вивчення української літератури
Статтю присвячено актуальній проблемі залучення поетичної Сковородіани у контекст вивчення української літератури в середній школі. Автор пропонує теоретичні засади і практичні рекомендації для ефективного осмислення та екзистенційного прийняття учнями творчості Г. Сковороди. Окреслено літературознавчий зміст навчальної інтерпретації віршів про Г. Сковороду. Вироблено методичні моделі використання поетичної Сковородіани на уроках української літератури.
Ключові слова: поетична Сковородіана, осмислення, екзистенційне прийняття, творчість Григорія Сковороди, літературознавчий зміст, навчальна інтерпретація, методична модель, урок української літератури.