Конспекти уроків для 5-11-х класів, ЗНО

Стаття №12 з журналу «ДИВОСЛОВО» №06 (687) 2014 р.

Дмитро ДРОЗДОВСЬКИЙ. Психоаналітична модель інтерпретації українського символізму

(До проблеми вивчення в середній школі драматичного етюду Олександра Олеся «По дорозі в Казку»)

   У статті запропоновано психоаналітичну модель інтерпретації драматичного етюду «По дорозі в Казку» О. Олеся, щоможе бути використана на уроках української літератури. Із психоаналітичного погляду визначено особливості сюжету йкомпозиційної організації твору. Окреслено специфічні риси українського символізму.

   Ключові слова: О. Олесь, «По дорозі в Казку», символізм, символ, З. Фройд, психоаналіз.

Отримати методичну статтю з журналу

Интернет-магазин АБАРИС