Конспекти уроків для 5-11-х класів, ЗНО

Календарно-тематичне планування уроків з української мови та літератури на 2024-2025 н.р. (5-11 класи)/-->

Стаття №5 з журналу «ДИВОСЛОВО» №07-08 (760-761) 2020 р.

РЕЗУЛЬТАТИ ПРОВЕДЕННЯ РІSA–2018 ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ЧИТАЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ

Валентина НОВОСЬОЛОВА, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу навчання української мови та літератури Інституту педагогіки НАПН України

У статті проаналізовано результати міжнародного оцінювання освітніх досягнень українських учасників PISA–2018, зокрема показників рівня сформованості читацької компетентності. Окреслено ключові проблеми формування читацької компетентності закладів загальної середньої освіти, рекомендовано зразки вправ і завдань, спрямованих на формування читацької компетентності, для використання на уроках української мови.

Ключові слова: дослідження PISA, читацька грамотність, читацька компетентність, базова середня освіта.

RESULTS OF PISA–2018 TESTING AS AN INSTRUMENT TO IMPROVE THE
STUDENTS’ READING COMPETENCE

Valentyna NOVOSIOLOVA, PhD in Pedagogy, senior research associate, Institute of Pedagogy of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine

The article analyzes the results of the international testing of academic achievements of Ukrainian students who participated in PISA–2018; in particular, it studies the development of their reading competence. The paper outlines the key problems of developing the reading competence in the framework of general secondary education, and offers sample exercises and tasks to develop the reading competence at lessons of Ukrainian.

Key words: PISA research, reading literacy, reading competence, basic secondary education.

Отримати методичну статтю з журналу

Интернет-магазин АБАРИС