Стаття №2 з журналу «ДИВОСЛОВО» №04 (745) 2019 р.
ЯК СТВОРИТИ МІНІ-КОНСПЕКТ УРОКУ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
У ВИГЛЯДІ МЕНТАЛЬНОЇ КАРТИ
Катерина ОСТРОВСЬКА, учитель Рівненської гуманітарної гімназії
У статті проаналізовано випробування Всеукраїнського конкурсу «Учитель року–2018». Наголошено на побудові інтелект-карти, на її універсальності для написання конспекту уроку.
Ключові слова: ментальна карта, карта розуму (пам’яті, думок), інтелект-карта.
A MINI PLAN FOR A LESSON OF UKRAINIAN IN THE FORM
OF A MIND MAP
Kateryna OSTROVSKA, teacher, Rivne Gymnasium of Humanities
The paper presents an analysis of the nation-widecontest Teacher of the Year 2018. It emphasizes the importance of the mind map and its usefulness in developing a lesson plan.
Key words: mind map, mindmapping, intellect-map.