Конспекти уроків для 5-11-х класів, ЗНО

Календарно-тематичне планування уроків з української мови та літератури на 2024-2025 н.р. (5-11 класи)/-->

Стаття №8 з журналу «ДИВОСЛОВО» №02 (731) 2018 р.

УРОКИ ЗА ТВОРЧІСТЮ ЛЕСІ УКРАЇНКИ

Людмила КОВТУНЕНКО, учитель Капулівської ЗОШ І–ІІІ ст., Нікопольський р-н, Дніпропетровська обл.

Матеріал охоплює 4-годинний блок, присвячений життєтворчості Лесі Українки. Перший урок акцентовано на біографічному матеріалі, освоєння якого відбувається через презентацію випереджувальних завдань. 2-й урок стосується огляду ліричної палітри поетеси. Учні, об’єднавшись у групи, аналізують основні мотиви поезій Лесі Українки, декламують тексти напам’ять, обмінюються враженнями від опрацьованих творів. 3-й і 4-й уроки пов’язані із драмою-феєрією «Лісова пісня». Переважають такі методи і прийоми роботи: слово вчителя, учнівське повідомлення, бесіда, інтерактивні вправи, робота у групах.

Ключові слова: лірика, мотиви лірики, аналіз поезії, образи твору, проблематика драми.

A LESSON ON LESYA UKRAINKA’S LITERARY ACTIVITY

Lyudmyla KOVTUNENKO, teacher, Primary and Secondary School of Kapulivka, Nikopol’ Region, Dnipropetrovs’ka Oblast

The paper comprises a 4 hour unit, which highlights the life and creative activity of Lesya Ukrainka. The first lesson is focused on the biographic material; it is presented through pro-active tasks. The second lesson studies the poetess’ lyrical range of expression. In groups, the students analyse the basic motives featuring the poetry by Lesya Ukrainka, recite her texts by heart, exchange views on the writings studied. The third and fourth lessons are based on The Forest Song fantasy drama. The prevailing teaching methods and techniques are the following: teacher’s comment, students’ reports, discussion, interactive exercises, work in groups.

Key words: lyric poetry, lyric poetry motives, poetry analysis, artistic images of a literary writing, problematics of drama.

Отримати методичну статтю з журналу

Интернет-магазин АБАРИС