Конспекти уроків для 5-11-х класів, ЗНО

Стаття №7 з журналу «ДИВОСЛОВО» №08 (653) 2011 р.

Сергій КОВАЛЕНКО, Лариса МАЛІЧЕНКО, Олена НЕЧИПОРЕНКО.

«Живи, Україно, живи для краси, для сили, для правди, для волі!»

(Інтегрований урок —   лінгвостилістичне дослідження в 11 класі)

   Тема. Повторення вивченого в 10-му класі. Стилістика як розділ науки про мову. Фонетичні, лексичні, фразеологічні, словотворчі засоби стилістики.

   Мета: повторити ключові питання стилістики, узагальнити та систематизувати знання про фоне­тичні, лексичні, фразеологічні, словотворчі, сти­лістичні засоби; розвивати загальнопсихологічні учнівські якості — увагу, пам’ять, спостережливість тощо; удосконалювати стилістичну пильність; ви­ховувати порядність, толерантність, громадянську свідомість, любов до своєї країни, повагу до держав­них символів.

ЧИТАТИ ДАЛІ

Попередня стаття    До змісту    Наступна стаття

 

Интернет-магазин АБАРИС