Конспекти уроків для 5-11-х класів, ЗНО

Розпродаж журналів 2019-2020-х років Календарно-тематичне планування уроків з української мови та літератури на 2023-2024 н.р. (5-11 класи)

Стаття №6 з журналу «ДИВОСЛОВО» №09 (666) 2012 р.

Людмила МОЗГОВА. Гендерне прочитання балад у школі

   Український фольклор має велику цінність як джерело культури народу, адже вміщує в собі етнопедагогічні засади виховання молоді, а його мотиви становлять основу багатьох художніх творів романтичного напряму. Серед казок, легенд, переказів важливим для літературознавства є вивчення провідних мотивів балад, адже саме вони поряд з іншими аспектами ілюструють особливості гендерної культури народу, зокрема стосунків між дівчиною і хлопцем, чоловіком і дружиною, невісткою і свекрухою, матір’ю і сином. Цей жанр використовували у своїй творчості П.Гулак-Артемовський, Л.Боровиковський, І.Вагилевич, М.Костомаров, А.Метлинський, В.Забіла, М.Шашкевич, Т.Шевченко, Ю.Федькович, Б.Грінченко, Ю.Липа, І.Драч та ін. Тим часом актуальним залишається питання класифікації основних гендерних мотивів та визначення методичних особливостей вивчення балад у процесі літературної освіти учнів у середній школі.

 Отримати статтю з архіву

Попередня стаття    До змісту    Наступна стаття

Интернет-магазин АБАРИС